מחקר: phytosterol ניתן להשתמש כדי למנוע ולטפל בסרטן

Dec 15, 2017 השאר הודעה



מחקר רטרוספקטיבי מאוניברסיטת מאניטובה מצא כי בנוסף להורדת רמות הכולסטרול, פיטו-טרול יכול גם למנוע סרטן. הפייטוסטולול יכול להוריד את רמות הכולסטרול, במיוחד בתאי הסרטן, אשר יכולים להפעיל אספרגינאז ולגרום לתאי סרטן למות.

blob.png הראיות, אומרים המדענים, הן תמיכה חזקה לפעילות הסרטן של סטרולים צמחיים, ולכן דיאטה המכילה phytosterol יכולה להיות דרך חשובה למניעת סרטן ולטיפול בו.


Phytosterol הוא הכולסטרול שחולצו מן הצמחים, אשר יכול להפחית באופן משמעותי את תוכן הכולסטרול של הגוף האנושי.כאשר הצרכנים להגדיל, כך לעשות מוצרים המכילים phytosterols או sterols.A צמחים צמח מספר גדול של מחקרים קליניים הראו גם צריכת יומי של 1.5g ל 3g phytosterol מהמזון יכול להפחית את הכולסטרול הכולל ל 8 עד 17 אחוזים, ובכך להפחית באופן משמעותי את הסיכון למחלות לב וכלי דם.



תודה על הצפייה שלך, אל תהסס לפנות אלינו.אנחנו מחכים לתשובה שלך!

טלפון: + 86-29-6265 1717

דוא"ל: sales@healthfulbio.com


שלח החקירה

whatsapp

teams

דוא

חקירה